måndag 15 juni 2009

Audition i Göteborg

kom till Gbg kl 09:17 med ett tåg som gick 06:10 från Sthlm........kul:)
Drog direkt till BA och förberedde sig inför audition, det var kul, den var välplanerad och man träffade massa gamla bekanta och det är alltid kul:)
Till Skillnad från Sthlm så var det GRYMT varmt!!!!!!!
Det var linne-och-kortbyxeväder egentligen.
Träffade snälla Märta och och drog en jättetrevlig fika samt promenad i det fina vädret:)

Sen måste jag föra lite reklam för Sveriges bästa DVD butik med den kunnigaste personalen, det största utbudet och de bästa priserna!
Det är alltid kul att glida dit o titta:)
Jag gick ut med:
"The Terminator"
 Action från 1984 en riktig klassiker med Arnold Schwarzenegger och Michael Bein (killen som alltid spelar cool soldat så jädra bra, han är bla med i "The Rock", "The Abyss" och "Aliens" grymt bar på det han gör:))

"Hard Target"
80-tals action från 93 (:)) med Van damme och Lance henriksen.
en film jag länge letat efter till rätt pris:)

"The Hunted"
Samuraj-svärds-action från 1995 med Christopher Lambert (Highlander)

"Solens rike" 
drama från 1987 med en 12 årig Christian Bale i huvudrollen (!)

"Borta med vinden"
En film från 1939 som jag länge velat se:)

"Painkiller Jane"
Serie från 2007 baserad på en "Comic book" med kristanna loken.
Det är allt jag vet :)

Totalt kostade detta 220 kr!!!!!!!
Om ni har möjlighet, åk till Movieline och titta:)
Det är kul.


1 kommentar: