onsdag 12 augusti 2009

Turkcell here we go!

Idag var jag med som statist i en reklmfilm så här följer lite roliga bilder:)
Jaha..... tio i sex kom jag fram till slussen:)
Det är väldigt tyst och fint så tidigt på morgonen och det är ju inte varje dag man upplever det:)
När jag kom fram till studio där vi skulle vara möttes jag av dessa figurer:)
(och det kändes som att det var klass med en gång:))
Det var en stor scen med mycket ljus och neon:) såg coolt ut:)
Väggen var också cool, (det är större än det ser ut på bilden:))
Och här från sista vinkeln som gick att ta ifrån.
Detta var min "Karaktär" (plus den jag la upp igår)
Så när jag grävt fram klippet på internet är det bara att hålla utkik:)

Det var kul, lite segt ibland.
Vi kom dit halv sju och gick hem halv åtta så man känner ju i benen att man dansat på stengolv i ett x antal timmar.
Men det var kul. (ska bli kul att se resultatet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar