söndag 25 oktober 2009

Flytthjälp/fika/Bio


Först idag hjälpte vi Bill att flytta, det var en jättestor bil med nästan inget i:)
(Såg ganska kul ut ;))
Sen drog jag en fika med Veronika, det var kul att träffa henne och känna att man hade tid att hänga lite.
Sen gick Jag, Lena, Gurra, Fredde och Karin på Bio, vi såg "500 days of summer"
Det var en "Boy-meet-girl-film" men lite annorlunda ändå:)
Det var ett bra flöde i filmen samt bra typ av humor.Nej man gick därifrån och hade en glad feeling i magen:)
Det bästa citatet var: "Roses are red, Violets are blue, Fuck you whore"
Ok det kanske inte låter kul nu men i sammanhanget var det yberkul:)

1 kommentar:

  1. Det var jättekul att ses! Ischanemig, jag ligger verkligen efter med filmtittandet, märker jag. Jag har velat se 500 days of summer hur länge som helst, och inte vill jag se den mindre efter din beskrivning (och citatet, hahahaaa!).

    SvaraRadera