onsdag 7 juli 2010

5 Juli Eclipse


Idag var vi och såg "Eclipse" Valde en måndag för vi tänkte att dett kanske inte var så många skrikande fans som på en Fredag:)

.....Alltså jag kanske har börjat bli blödig eller tappat stinget men jag tyckte den var bra!
Ok jag fattar att den kanske inte r någon banbrytande, nyskapande rulle och jag fattar också att skådisarna kanske inte är stans bästa.......eller?

Jag tyckte att de visade att de i alla fall hade distans till hela "Fan"grejen och att de hade distans till det ibland ganska fattiga manuset, ibland sa de saker som en 40+:are skulle sagt.
Och en sådan distans känns det inte som att skådisar har om de bara får roller för att de är snygga.

Det som gjorde denna bättre än de förra var bland annat att det tex inte var lika många "MTV" musicvideos som i de förra, effekterna var lite bättre, skådisarna var lite bättre och det var en nerv filmen igenom.
Nu låter det som att jag tycker den är jättebra och det gör jag nästan men jag hade inte så höga förväntningar, men nu ska det bli kul att se "Breaking Dawn" Part 1 2011 och "Breaking Dawn" Part 2 2012

:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar