lördag 18 september 2010

4 Sept Crazy Heart


Alltså jag, Gurra Och Chrille hyrde en så bra film nu i dagarna.
Det var ju ett tag sedan jag bloggade om film så jag tänkte att jag väntar till jag ser en riktigt bra en och här var den!
Skådespeleriet var oklanderligt från alla håll, Musiken var bra men det bästa var nog att den inte var som man tänkt sig, Så fort man tänkte "Ah nu kommer det bli såhär....." så blev det inte det och när den var slut hade man egna funderingar och frågor som de valde att lämna lite öppet vilket gjorde att man fick skapa sig mycket själv och det känns som att det är ganska ovanligt i film eftersom att allt som stoppas in i en film har ett syfte, men i och med detta skuööe man kunna säga att de stoppade in en del "onödiga saker" men det var det som gjorde den så bra:)

Se den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar