söndag 17 oktober 2010

13 Okt Buried



Idag var jag, Fredde, Gurra och Joppe och såg "Buried" som handlar om en lastbilschaffis som vaknar i en låda ett par meter under marken....

Det rådde spridda skurar........:)
Jag och Fredde tyckte den var Bra, Gurra och Joppe var inte riktigt lika på:)
Det jag gillade var det psykologiska, "hur-skulle-man-reagera-om-man-vaknade-levande-begravd-grejen" jag tyckte det kändes trovärdigt. Med det sagt så förstår jag om man tycker att filmen i sig är seg just för att det är en ganska jämn nivå hela tiden och det kanske kan uppfattas som en aningen segt.
Men som sagt jag gillade den mycket.
Skådisen Ryan Reynolds "Blade 3" Xmen origins" var jätteduktig.
(ska bli kul att se honom i Superhjältefilmen "Green Lantern med:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar