fredag 31 december 2010

26 Nov Harry Potter och dödsrelikerna pt 1


Idag gick vi och såg "Harry Potter och dödrelikerna del 1"
Den var.........sådär......lite fick man känslan av att de gjorde så bara för att dra ut på det och tjäna en hacka.
Sen tycker jag att det som drar ner betyget avsevärt är att Daniel Radcliffe som spelar Harry P är så dålig skådespelare, eller jag vet inte om han är dålig, så ska man inte säga men han passar i alla fall INTE som Harry potter......
Sen vet jag inte, jag tror man tycker det är bättre om man läst böckerna men det har jag inte gjort och om jag bara ska ge min bedömning om den som ren film så blir det lite ljummet tyvärr.........

Vill bara tillägga att alla andra skådisar är fantastiska i filmen..... eller passar jättebra.....:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar