söndag 9 januari 2011

Nyårsafton Gott nytt år!!!!

Nyårsafton!!! Tjoho!
I år firade vi med Ylva och Tao.
Vi gjorde förrätt och efterrätt och de tog med sig huvudrätten och dryck.
Det var en riktig succe!!!!
Riktigt mysigt och kul nyårsfirande.
Här följer några sköna bilder.......:)






Året som gått har varit väldigt omtumlande på ett bra sätt.
Jag och Lena har äntligen flyttat ihop!!!!
Jag och Lena har äntligen köpt våran Drömhund!!!
Nu har jag börjat jobba fast på ett jobb där jag trivs jättebra.
Lena har börjat studera till logoped (Hoppas stavningen blev rätt:)
I Våras spelade jag med band på Alby fejms slutproduktion "De galnas hus"
I höstas åkte jag till Göteborg och gjorde "From Broadway to Hollywood"

Det har hänt mycket andra fantastiska saker men detta var bara ett litet urval, det är val som lätt till stora förändringar.
Detta betyder inte att jag lagt ner artisteriet, bara att jag kanske får hålla på med det mer på fritiden (om inte Dramaten ringer och ger mig huvudrollen som Jesus i Jesus christ superstar :)

Nej det har varit ett bra år och nu när alla stora förändringar är gjorda så kan det ju bara bli bättre:)

Gott nytt år!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar