lördag 16 juli 2011

Nya autografer!

Idag kom ett par autografer jag väntat på ett tag nu, de är från det årliga London film and comic Con.

Först Tom Sizemore som bland annat varit medverkat i filmer som "Saving Private Ryan" och "Heat"

Sen har vi Christopher Lambert som medverkat i bland annat Highlander 1, 2, 3, 4 :)
och "Mortal Kombat"

...Denna bilden är på en skådespelerska som heter Beatie Edney som spelade Heather MacLeod i highlander 1.
När jag letar efter autografer så tycker jag att det är roligast om det är en screenshot från en film, kvaliten på bilden i sig behöver inte vara den bästa men motivet ska man helst känna igen från filmen.
Nu när man beställde "Pre-Sale" så fick man i detta fall inte se motivet på bilden utan endast välja vilken film det skulle vara ifrån.
De två översta motiven var ju klockrena men i detta fall så vet jag inte riktigt vad jag ska tycka...
Bild nummer tre kändes sådär lite...billig på ett sätt som det inte skulle gjort om det hade varit från en scen ur filmen...
Men men jag köpte ju grisen i säcken lite grann så det är väl bara att ta:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar