måndag 13 februari 2012

Att stå i mitten av allt och...

inget låter låter djupt och bra, men när man har formaterat om sin dator och insett att restorefunktionen inte fungerar som den ska när det gäller Iphoto, Itunes och GarageBand så är det precis så det känns och det är ganska skrämmande att tänka på hur beroende man är av att sin dator fungerar.
Det har ju inte riktigt med datorn att göra heller, om inte datorn fungerar så kan jag inte heller synca telefonen med den heller och kan jag inte synca telefonen med datorn så kan jag inte få över korten (om jag inte mailar dem till mig själv, går in på min mail och hämtar ne-bla, bla, bla usch vad jobbigt det blev:))
Ja så har det sett ut ett par dagar för mig men nu äntligen har jag fått in i alla fall 40% av allt jag vill ha på burken så snart kommer jag lägga upp bilder igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar