tisdag 27 november 2012

17 Nov tre aktiviteter...

Under denna lördagen så träffade vi Chrille o Frida på kvällen, rödvin, god mat och härligt häng på schemat...:)
 Tidigare på dagen så åkte jag hem till James och hälsade på honom och Tuva det var inte bara jättelängesen jag träffade James utan det var även första gången jag var hemma i deras nya lägenhet (jättefin) det var riktigt kul att ses, de senaste gångerna vi har setts har varit väldigt hastiga möten och det senaste var någon gång i somras... riktigt längesen.
 Jag började dagen med att plocka fram 70 % av mina synthar för att planka (och lite för min egen skull:)) arra Gurras låt som vi ska spela in i morgon.
Låten är riktigt nice och det kommer bli kanon....
Inte minst var det roligt som "#€% att spela igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar