måndag 28 januari 2013

2013!

Jaha...jorden gick inte under 2012, vilken lättnad :)
Om jag ska summera det gångna året så måste jag rent spontant säga att det gått väldigt fort.
Vi har planerat väldigt mycket inför det kommande bröllopet  och det har varit helt fantastiskt, mycket att sätta samman och organisera men det har endast varit roligt.
Under detta året så började även vår hund Kalle att gå på hunddagis vilket har medfört att både jag och Lena har fått gå upp ganska mycket tidigare samt komma hem ganska mycket senare på dagarna, och jag inbillar mig att det har påverkat i alla fall min vilja att utveckla min estetiska sida :)

Ja som beskrivet ovan så blev det inte så mycket spelande och sjungande detta år, jag har självklart spelat lite hemma då och då men inte så mycket mer än det tyvärr.
Det som är lite kul är att när jag läser mina inlägg så märker jag att det däremot har varit ganska mycket fokus på filmer och det har fått mig att dra igång ett "nytt projekt" inför det kommande året och det känns riktigt kul :)
Det känns verkligen som att 2013 kommer bli ett intressant år på alla plan...

Känslan när jag tänker på at jag och Lena kommer var gifta om ett år är heelt underbar......

Gott nytt år!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar