söndag 17 februari 2013

Efter nästan 3 år på Ingram Micro AB

Så är det nu dags att säga hej då, jag jobbade min sista dag i Fredags och det känns helt rätt.
Jag har verkligen tyckt om att jobba på IM, det har varit kul, stressigt, Varierande och allt har upplevts med bra och trevliga kollegor. Jag tänkte att jag skulle göra ett litet bildspel med bilder på gamla som nya kollegor i en situation som jag tycker kännetecknar personen, Ibland gick det bra, ibland gick det mindre bra...:)

David W när han krossar alla i Bowling...

Robin i stolen med sin snus...

Alex i samspråk med kollegor på IM...

Martin, med sin Vita på Lunchrasten...

Pelle upptagen med att skriva in lösen på sin nalle...

Andreas när vi pratar om Datorer och annat...

Som sagt så har tiden på IM varit kanon och nu kör jag på mot nya äventyr i stan!

Kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar