söndag 17 maj 2009

Bröllop!

Igår gifte Sig Christian och Frida och det var en helt underbar afton!
Jag spelade på två låtar i kyrkan.
Först så inledde jag Vigseln med en Peter Lemark låt och det var extremt nervöst, (Mest för att det var Chrille och Frida, två jätte nära vänner men också för att jag inte spelat Live sen Aug förra året(!))
sen var det ju väldigt stort att inleda hela vigseln också:)
Efteråt så åkte Jag, Lena, Anders , Helle och Gurra och åt på en uteservering nära där vi skulle bo och det var också ofantligt trevligt:) Och vädret var ju kanon också:)
Stuga nr 11 var vår och den var jättemysig, det skulle vara gött att åka ut och semestra lite längre än bara en dag men det får man ta nästa gång:)
Middagen var jättetrevlig och när de körde in tårtan så såg jag två bröllops figurer som inte liknade några jag sett förut, (det visade sig vara Chrille som gjort dem (!) ytterligare en dold talang:)

Kl 04:00 (ca) tog vi ett godnatt-och-sov-så-gott kort.
Hela dagen har varit fantastiskt trevlig, något som jag sent kommer glömma:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar