söndag 17 maj 2009

Dagen efter bröllopet

Klockan halv tio möttes upp och åt en god frukost alla som var kvar, en väldigt fin och trevlig morgon.
De nygifta Christian och Frida

Hann nätt och jämt hem och lämna grejer, duscha och äta innan det var dags att bege sig till fryshuset och hoppa in som rep-pianist åt Joppe (Gurras bror) som skulle spela in en demo i studio och inför repet så kunde inte ordinarie komma så jag var med och fyllde ut lite.
om det var ett drygt år sedan jag spelade live så var det drygt 9 (!) år sedan jag spelade i ett helt liveband och det var skitkul!!!!!!!!!!!!!!!
(Det kanske inte var det mest Hålla-tempot-stenhårt-repet jag genomfört men det var verkligen jätteroligt:))
det var så roligt för att Joppe var jättetacksam för att jag ställde upp och han tackade och tackade men han insåg nog inte att JAG var MINST lika tacksam för att få vara med och lek.........Spela.
Det var skitroligt att både spela och träffa Joppe:)
En mycket rolig dag trots bristen på sömn:)

Detta är nog det längsta inlägget jag gjort hittils......kul:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar