söndag 12 juli 2009

På besök i Visby

Det blir lite omkastat och så med de nya bilderna:)
Här kommer de nya bilderna:)
Ett besök i Leksaksaffären är alltid ett måste:)
Gatan där jag lärde mig att cykla 
(med pappas hjälp och ett "Specialmonterat"  kvastskaft :=)
Samma gata åt andra hållet:)
Och här är vårt gamla landställe!!!!!!
Det var ca 7 år sedan jag var här och tittade senast men det var ännu längre sen vi sålde det:(
(Allt det röda brukade vara blått dock........
Vallgravarna där jag lekte gärnet när jag var liten:)
Brukade klättra upp längs muren och kriga med kompisar eller själv:)
Den gamla lekplatsen finns kvar
(Exakt likadan som den alltid varit:)
Hade an avskedslunch med Folke, Inga-britt, Marcus, Pete, Tomas, Lena, Sanna och Christer.
Det var jättetrevligt:)
Man kan inte åka till Gotland utan att leta fossiler:)
När vi kom till bilen så hade det flugit in en fågel (i grillen tror jag det kallas:))
Men den flög ut efter lite petande:)
Idag var vi i Visby:)
Det var första gången på ungefär sju år (stort:)
Vi öppnade med att äta glass på stället med 100 olika sorter.
(Det blev Jordgubb, Polka, Pecannöt och Dumle:)
Ganska dåligt ljus men det är i alla fall en bild på mycket av det fina Visby.
Gick sedan ner mot vattnet (och botaniska trädgården)
Samma väg jag gått MÅNGA gånger när jag var liten
Avslutade med minigolf.
Jag vann inte :/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar