tisdag 14 juli 2009

Sista semesterdagen.

Igår åkte vi till Växjö och idag när jag vaknade så möttes jag av Elvis.
(Han är 11 år och så fin:)
Sen var vi nere och klappade Järry, en 15 årig häst som var snäll
Sen träffade vi på Selma, Elvis mamma som är lite mer sur av sig:)
Och här är Lisbeth (efter Lisbeth Salander i Stig Larsson-böckerna, det är inte jag som döpt katterna, det är mina föräldrar:))
Hahahaha sen gick vi ut med två grannhundar Bomi (den vite) och Albus.
Bomi är inte jätteuppfostrad men så grymt snäll:)
Men när det vankas kex så kan de.........
Och här gör de av med deras sista energi:)

Mina föräldrar hade tagit hand om ett par marsvin och ja........
Det slutade med att ajg och Lena stannade i Jönköping för att "titta bara" men det gick inte bra:)

Här är våra nya tillskot till vår familj:)
Cola (den bruna)
och Lakrits (den grå:)
Helt fantastiskt:):)


:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar