tisdag 17 november 2009

12 - 13 Nov i Göteborg

Idag åkte jag till Göteborg, jag kom fram vid nio på kvällen och jag känner verkligen att jag gillar staden.
Nu nästa morgon var jag och sökte "The Producers" (Inte det som är på bilden)
Tyvärr gick jag inte vidare men det kändes ok ändå, gick ner på avenyn och kollade in min gamla arbetsplats.
Sen gick jag och åt sushi med (från vänster till höger)
Johan (google) Klevfors och David björk wohow!
Det var grymt kul att träffa dem igen, Johan var det mer eller mindre ett år sedan jag träffade.
Sen styrde kosan hem, hade förberett mig genom att gå förbi Movieline (ett måste i Gbg:))
och köpa säsong 6 av "Beverly Hills 90210" ett bra sätt att slå ihjäl 4,5 timmar:)

Men oj.....vänta nu (Bilden är så dassig som jag känner mig ungefär)
Jag åkte 18.05 och skulle varit framme 22:52)
För någon som kanske inte ser vad det står så står det 23:21 och så mycket var klockan när vi fick reda på att elledningen som fallit över spåret var fixad och att vi nu hade 3 timmar drygt kvar till Sthlm.............

Lite tråkigt avslut på en rolig resa :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar