söndag 8 november 2009

Zombieland

Igår var jag och Magnus och såg "Zombieland"
Den var faktiskt bra:)
Det var en komedi som drev ganska friskt med hela genren "Zombifilm" tycker jag och det gjorde det gallant.
Woody Harrelson är ju alltid bra:)
Den kvinnliga huvudrollen Emma Stone.
Och en Zombie.

Jag tycker det känns som att filmen driver lite med det som var poppis när jag var liten och det är det som gör den lite rolig, Clownen i "DET" har jag hört ska vara nått som MÅNGA av mina kompisar har sett och kommit ihåg som nått jättehemskt och då är det ju klockrent att dra med en Zombievlown.
Det är fler saker som stöder min teori om detta men de får ni se själva:) Det är riktigt kul:)

Sen kanske denna film är nästa Forrest Gump eller Terminator 7 men den var helt klart underhållande:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar