fredag 1 januari 2010

Gott nytt år!!!

Igår var det nyårsafton!!!!
Jag och Lena firade själva med fantastiskt god mat:)
Det kanske inte ser så gott ut men jag var tvungen att försöka fånga det på bild för det blev jättebra:)


Och vad är nyårsafton utan grevinnan och betjänten:):)
Det är fortfarande kul:)

Året som gått......ja........
Det har hänt en del mycket roliga saker, vi skaffade våra första husdjur:)
När jag sökt jobb så har jag åkt runt i Sverige och även till Tyskland, Danmark och Norge, det har varit kul och utvecklande nu när man ser tillbaks på det.
Det har varit det första hela året i Stockholm och det har känts helt rätt att flytta tillbaks.

Sen kanske jag hade önskat att jag fått några av jobben som jag sökt utomlands och hemma.
Jag jobbade inte så mycket så det blev lite segt att inte ha så mycket rutiner.
Men det har varit ett roligt och lärorikt år.
Jag kan inte fira ettårsjubileum för bloggen än men snart.......:)

Gott nytt år!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar