måndag 4 januari 2010

Mycket gjort idag

Spelade in en bakgrund till en audition jag ska på i slutet av Jan, gick bra men tog lite längre tid än väntat.

Sen såg jag "Twilight" Den var bra tycker jag :)
Den bygger på en bok som är skriven av Stephenie Meyer första delen av 3.
Den andra filmen går på bio nu och jag blev lite sugen på att se den:)
Jag hade mest hört negativa åsikter om "Twilight" innan jag såg den och då har det ju en tendens till att bli lite bättre:)

Det är intressant hur allt alltid nästan tar längre tid än man tror.
Gick upp idag, runt elva, åt frukost i ett lugnt tempo framför Tv:n.
Sen efter det vid 13:10 (!) Gick jag och tränade och gjorde ett bankärende.
Sen vid 16:15 (!) kom jag hem och började pilla med Bakgrunden.

Hujuj..... allt tar så lång tid:)
Men kul var det och bra blev det:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar