söndag 21 mars 2010

20 Mars


Idag var vi och fikade med Chrille och Frida, först på stan och sedan hemma hos dem.
Det är verkligen skönt att bara hänga och som sagt inte alltid gå på bio eller göra massa saker på samma gång.
Vi åt goda mackor och drack te ur mycket fina koppar:):)
Nej mer sånt det var mycket trevligt:)


Sen såg vi "Moon" som vi skulle ha sett med Veronika igår och den var sådär....(bild kommer)
Ok jag ska väl erkänna att det inte var 100% fokus på filmen men den kändes bara lite som en såndär film när man vill knorra till det fett och så blir det ganska förutsägbart istället.
Men det var fortfarande bra skådespeleri och den var välgjord men den kändes lite gammal.

1 kommentar:

  1. Det kallar jag en tékopp! Alltså, jag mååååste få veta var de köpt dem. Ett kungarike för ett affärsnamn!

    Sitter och dricker té nu i min Starbuckskopp som jag förvisso tycker väääldigt mycket om, men om jag hade ett par grönblommiga koppar med guldkant så tror jag att mitt liv skulle vara ännu mer komplett. :)

    SvaraRadera