måndag 29 mars 2010

27 o 28 Mars Sci fi mässan i Malmö

Idag kl 3 på natten bilade jag och Magnus till Malmö för att gå på Sci fi mässan.
Det var riktigt kul efteråt gick vi och drack öl och bara hängde.
Vi hittade en butik som sålde Magickort........ så det blev varsin lek:)
Det är ett kul spel faktiskt, inte för mycket att hålla reda på plus att det inte tar så lång tid.

På mässan tog jag Robert Englunds autograf från Freddy Krueger-filmerna.
Men det som jag mest känner igen honom för är ett MacGyver avsnitt från säsong 1
Helt fantastiskt:)

Sen fick jag även Michael Biehns autograf och det var kul!!!!!
Det är en barndomsidol skulle man kunna säga:)
Han var med i en rad av James Camerons 80-tals filmer "Terminator", "The "abyss", "Aliens"
Och nu lite senare "The Rock" Där spelar han den hårda Navy seal:aren som håller prakttalet i Duschrummet :) "I am not going to guve that order.....bla, bla, bla........:))

Nej det var riktigt kul.
Som sagt när jag lagat datorn så kommer bilder.
Jag lovar:)

Och här kommer de:)
Vår stuga:)


Det började SPÖregna så vi köpte varsit paraply men de häll i ca 5 min........


Denna är från "Terminator 2 Judgement day" när t100 klättrar upp för bilen när de flyr från sjukhuset.







Michael Beihn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar