måndag 26 april 2010

24 April Rep och impulsbio



Efter att ha repat hela dagen på låtar till Alby samt audition på Söndag beslöt jag och Lena oss för att gå på bio.
den enda som gick vid den tidpunkten var "Percy Jackson och kampen om åskviggen"
Det har ju blivit mycket gudafilmer nu och om man gämför denna med "Clash of the titans" så tycker jag att denna var bättre på grund av att de riktar sig tydligare åt en målgrupp, barn.
Det är ju regissören samt producenten som ligger bakom två Harry Potterfilmer och det var exakt samma stuk.
Men som sagt jag tycker den var charmig och ok skådespeleri.

Det är huvudrollen i denna som (just nu) är påtänkt som PeterParker/Spider man i den nya rebootfilmen som beräknas komma 2012.

(Om inte jorden gått under då:))

2 kommentarer:

  1. Oj, visste inte att det var han som var påtänkt som Spidey! Han ser faktiskt ganska mycket ut som Peter Parker. Men... är han tillräckligt nördig? :P Hur var han som skådis?

    SvaraRadera
  2. Jag tycker han var ok, framför allt så känns han ju mycket yngre än Tobey vilket är ett plus men jag vet inte......är fortfarande lite tveksam till en remake som är planerad att komma bara 5 år efter den senaste filmen.

    SvaraRadera