måndag 15 februari 2010

12 Feb Up in the air och fika i Upsala

Idag så åkte vi till Uppsala.
Lena gick på föreläsning med Martina Haag och jag gick på Bio med Krister:)
Vi såg "Up in the air"

Filmen var bra, en komedi med lagom mycket av allt.
Antingen så var den inte så bra som jag ville att den skulle vara eller så berodde min brist på koncentration på ett gäng fjortisar som satt och ringde i mobiler, pratade högt och bara förstörde för alla andra, de blev tillsagda massvis med ggr men de bara sket i det............
Det finns inte så mycket som gör mig mer irriterad än sånt.
Jag tappade lite fokus på filmen och därför kan jag inte ge den en rättvis bedömning.
Men det var riktigt kul att hänga med Krister:)
Efter bion åkte vi till the Allards och fikade och tittade på "Solsidan" en serie som utspelar sig typ i Saltsjöbaden, det var kul.
Jag Kände inte igen mig dock......:)

1 kommentar:

  1. Störigt med fjortisarna, uschanemig! Jag hade hoppats på ett utlåtande om filmen eftersom jag har rejält höga förväntningar på den. Juno-regissören + George Clooney låter ju hur bra som helst på papperet! Dessutom har jag sett ett kort klipp på en scen där Clooney och den kvinnliga huvudrollen jämför sina plastkortssamlingar, som verkade rysligt lovande. Jaja, jag får se till att helt enkelt se den själv! :)

    SvaraRadera