tisdag 9 februari 2010

6 Feb fika/Edge of darkness

Idag så var jag och fikade med Veronica, det var riktigt kul.
Det var väldigt längesen vi sågs så vi hade massor att prata om:)
Det är så roligt att vi har precis samma intressen (förutom böcker:)) trots att vi har gått helt olika vägar när det gäller yrke:)

Sen gick jag runt lite själv på stan, jag kände mig lite halvsjuk så jag bestämde mig för att gå på bio, själv (!)
Det var riktigt skön känsla faktiskt:) att bara koppla bort och bara supa in filmen.
Jag såg "Edge of Darkness" Mel Gibsons första huvudroll på 7-8 år.
Den var helt ok inte som man tänkt riktigt, den faller ju in i en väldigt tydlig genre men det gör inget för den var underhållande.
Kul att se Mel Gibson igen, lite trökigt förut när han bara regisserade:/

Sen drog jag vidare och såg denna på NK.
Var bara tvungen att ta en bild, det var en fin bil:)

1 kommentar:

  1. Det var superkul att ses! The Princess and the Frog snart?

    SvaraRadera