måndag 14 juni 2010

12Juni Flytt!


Idag var dagen som man bävat lite inför, dagen då alla våra saker 4 fulla förråd plus allt i lägenheterna skulle från Råcksta till Aspudden.

Det gick kanonbra!!!!!!!
På 2,5h var allt tuflyttat och inflyttat och det går inta att beskriva i ord hur tacksam jag är för all hjälp!
det var samtidigt mycket trevligt med både gamla och nya vänner som samlades hos oss och åt och drack och hade roligt samti´digt som jag och lena bestämde vad alla skulle göra:)

Tack så mycket alla för all hjälp! :):)
När jag kommer fram till datorn ska jag lägga upp bilder för det senaste 5 inläggen:)


Alla hjälpte till stora som små:)

2 kommentarer:

  1. Den flytten satte ju nivån för alla framtida flyttar EVER! Det var typ som ett sådant där 80-talsfilm-montage där de utför en massa arbete på kort tid till en låt, om någon fattar vad jag menar (Family Guy har skämtat om det, men nu hittar jag inte klippet). :)

    SvaraRadera
  2. Dessutom är er nya lägenhet helt underbar. Ser fram emot att hälsa på! :D

    SvaraRadera