torsdag 24 juni 2010

Kom aldrig riktigt tillbaks men nu är jag Tillbaks igen

Mitt glada inlägg om att jag var frisk var en anings förhastat....
Mot kvällen bröt det ut igen och jag blev hemma i två dagar :(
Det enda jag gjort är egentligen ingenting, Gurra kom över igår och vi såg på en film "serious man" en film av Cohen bröderna och den var därefter........:)
Tog ett tag att komma in i tempot karaktärerna men det var bra skådespeleri och som vanligt lämnades man lite hängande utan att fatta riktigt hur allt hängde ihop men det hör väl till:)

Men den var bra, bilder kommer snart.
(från min nya kamera:)

2 kommentarer:

  1. Bra film! Fattade dock aldrig hur början hängde ihop med något annat, men var å andra sidan Mr. Seg när jag såg den. Hajade ni, ääääller?

    SvaraRadera
  2. Nä men vi tänkte att det kanske var något om/med hur judendomsreligionen blev till typ som en skildring av vad som skapade den tron kanske?
    Nej som du hör så har jag ingen aning.....:)
    Men den var ju bra:)

    SvaraRadera