onsdag 2 juni 2010

29Maj Datafix/prince of Persia


Idag åkte jag in till inlife och lämnade in min dator, de hade sagt att det skulle ta till på Tisd men han fixade den på två timmar(!) Mycket billigare än vad som var sagt (!)(!) Bra affär.
Jag slog ihjäl de timmarna i stan med att gå på bio "Prince of Persia" Den var inte så bra (långsam död:))
Skådespeleriet var sådär, effekterna var sådär och handlingen var sådär......
Jake Gyllenhaal sa i en intervju att han gjorde filmen för den åttaårige pojken som spelade spelet som barn och den publiken tycker nog den är bra (eller det gör den, det var bara barn i publiken nästan så filmen fyller sitt syfte iaf:))

Men nått djup eller någon finess hittar jag tyvärr inte trots att Jake Gyllenhaal är en bra skådis.

Ja ja nu kommer jag snart att lägga upp bilder på bloggen igen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar