måndag 23 maj 2011

21 Maj Davids svensexa

Idag drog jag ner till Göteborg för att vara med på Davids svensexa:):)
Som ni ser så kom tåget 11:15 påmorgonen till Göteborg.

Det blev riktigt lyckat, först så grillade vi och drack öl vid götaplatsen.
Det var jag, Johan, Henrik, Jonny, Freppe och självklart David:)

Sen så hade vi bokat laserdome och det var riktigt kul:)
Jag har bara spelat det en gång tidigare och det var för sådär en 20 år sedan:)
men det var roligt och man fick lite kick när man verkligen gick inför det:)
Sen blev det mat på ett Thaiställe som var väldigt likt stället som ligger på typ söder i Stockholm (vetesjutton hur det stavas dock...:))

Sen gick vi vidare till en pub och satt där tills jag var tvungen att åka hem.
(de andra satt självklart kvar:))

Som ni ser så gick min buss 23:20 på natten...

...Och jag var framme i Stockholm 06:20 pånSöndag morgon...
Så jag kände mig lite sleten.


Men det var det helt utan tvekan jättevärt:)

(det kommer väl valda bilder snart:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar