tisdag 31 maj 2011

Två olika filmer

ville bara poängtera en sak...
Detta är två helt olika filmer.
Jag gick till affären och skulle köpa "Battle LA", jag trodde det var den med Aron Eckhardt (den översta bilden) som gått på bio ett tag.

Filmen jag köpte såg ut som bilden nedan, verkar ju vara samma film.
Icke... om jag inte bara tagit den och gått till kassan utan att ens titta på baksidan så hade jag nog märkt att det var fel...)
Men jag var så trött och hade så bråttom att jag bara glömde bort det.

Och den filmen jag köpte var inte bra... inget med den var bra.
jag brukar ge en film betyget G om det finns något som är bra med den tex effekter, musik, skådespeleri, manus eller regi.
Men denna hade inte mycket av det som krävdes för att kalla det en film.
Jag vet inte om det var meningen men det var inte den storslagna eposfilm som jag hoppats i alla fall:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar