lördag 28 maj 2011

Fre 27Actors studio!!!!!




Wow!
Idag efter jobbet åkte vi till filmhuset, vi lyckades lägga beslag på två biljetter till en föreläsning med David Fincher!!!
Det var ett special-actors studio (enligt gubben i kavajen mest för eleverna på filmskolan...:/)
Det var riktigt intressant, han var väldigt avslappnad och det kändes som att han hade väldig distans till sig själv och självinsikt.
Att höra honom prata om att ha george Lucas som granne och att Georgio Armani var den yngste i publiken när hans film "Fight Club" gick upp på filmfestivalen i Venedig var värkligen inspirerande.
Sen tyvärr så lyckades jag inte få en autograf och det grämjer mig en del....
Jag ringde, de sa´att han inte skulle ha signieringsstund.
Jag mailade,de sa samma sak...
När vi kommer ut så står han glad i hågen och skriver autografer och tar kort med de som vill, jag går fram med mitt jättefina kort som jag skrivit ut för detta tillfälle och precis när jag kommer så nära ni ser på bilden så sliter gubben i kavajen (samma somdrygade sig tidigare)bort honom och säger att nu är det bra...:(
Lite dåligt tycker jag, han verkade verkligen vilja vara kvar och hälsa på typ de 7 sista som stod där.

Men, men bilden jag skrev ut kommar jag nog ändå att smälla upp på väggen tillsammans medbilden jag lagt upp här:)

De filmer han regisserat är bla:
Alien 3
Se7en
The Game
Fight club
Zodiac
Benjamin Buttons otroliga liv
Social network

Och den kommande The girl with the dragon tatoo....

Fick se en trailer och det verkar ju som att den blir GRYM:)

Nej det var riktigt kul att vara med om detta:)

Nu bär det av till Göteborg med nattbuss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar