söndag 15 april 2012

Dirty Dancing!



Idag var vi och såg "Dirty Dancing"
Vi köpte biljetterna för ganska längesen så jag kom knappt ihåg att vi skulle gå:)
Efter en minut så insåg jag att produktionen var riktigt spektakulär.
Den snurrande scenen, kulisserna och all övrig rekvisita var verkligen planerad in i minsta detalj:) Föreställningen kändes verkligen dyr :)
Sen var alla dansare/sångare grymma och skådespelarmässigt så var det också riktigt bra!

Allt var verkligen bra gjort och väl framfört...
Jag kan dock känna att jag ville ha mer sång och dans, det var lite mycket teaterscener (missförstå mig rätt, de var riktigt bra:))men det var bara lite för mycket teater om man jämför med sången/dansen.
Vill återigen verkligen poängtera att alla var grymma på vad de gjorde men jag hade velat ha mer (Live) sång och dans i föreställningen.
Då hade den enligt mig varit perfekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar