lördag 20 oktober 2012

Rebecka Karijord!

Igår efter jobbet så åkte jag, Lena och Kristin till Södra teatern och lyssnade på Rebecka Karijord.
Jag hade inte hört någon av hennes låtar tidigare eller hört speciellt mycket om henne som artist.
Hon var jätteduktig! I mitt tycke så var hon verkligen musikalisk och det kändes verkligen som att det var hennes musikstil och att hon fått arra allt precis som hon ville ha det.

Det enda som jag kan tycka var lite negativt vara att jag i detta fall blev lite "mätt" på att lyssna på hennes musik under så lång tid. I och med att det var ganska så speciell med lite konstiga ackord och melodier så blev det lite enformigt efter en timme.
Men hon var verklige duktig och det var riktgt roligt att åka ut och göra något en Fredag efter jobbet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar