tisdag 30 augusti 2011

22 Aug Conan The Barbarian

Idag var jag och Magnus och såg "Conan the Barbarian"

"Efter att hans far mördats och hans hemby utplånats ger sig Conan ut på en blodig jakt på hämnd. Men vad som börjar som en personlig vendetta utvecklar sig snart till en episk kamp mot enorma motståndare, skrämmande monster och omöjliga odds när Conan inser att han är det enda som står mellan de Hyboriska nationerna och en inkräktande övernaturlig ondska som hotar att sluka världen."

Att gå från Baywatch till Stargate till en storfilm är en riktig bedrift...
Filmen var ingen bedrift alls...
Den var oerhört förutsägbar och effekterna var inte något att hänga i granen.
Jag brukar vara rätt bra på att hitta något positivt i alla filmer typ nu så brukar jag kunna vända denna recension med "Men skådespeleriet var ok"

Tyvärr så var det inte det, det var som att de spelade barnteater med dåliga repliker samt dåligt manus...

Nej nu tänker jag inte ödsla mer tid på denna film, jag blir bara irriterad...

Betyg 2/5
(svag 2:a)





Filmen med Arnold är ju helt klart bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar