lördag 13 augusti 2011

4 Aug The Dark knight rises

Äntligen så har det släpps nya bilder från inspelningen av "The dark knight rises"
Anne hathaway som Catwoman och Tom Hardy som Bane.
Om man surfar runt lite så verkar det som att en del är missnöjda med valet av bovar i den nya filmen.
Om man tänker tillbaks på hur "batman begins" slutade så tycker jag mig komma ihåg att jag tyckte precis samma sak om slutet i den filmen för vem skulle kunna göra Jokern bättre än Jack Nicholsons tolkning från "Batman" som kom 1989...
Efter att "The dark knight kom så bestämde jag mig för att lita på Christopher Nolans omdöme :)

Det blir nog riktigt bra:)

2 kommentarer:

  1. Jag hade precis samma känsla inför "The Dark Knight" - det är svårt att se hur någon ska kunna överträffa Michelle Pfeiffers Catwoman - men litar nu också fullständigt på Christopher Nolans omdöme! :) Ååååh, jag hoppas att denna film kommer bli så fantastisk som jag tror!

    SvaraRadera
  2. Samma här, jag räknar verkligen ner dagarna:)

    SvaraRadera