söndag 16 oktober 2011

12 Okt Autografer från London


Idag så kom ett par autografer jag beställt från Londonmässan,
Jennifer Lien är på två bilder en från "America History X" där hon spelar Derek Vinyards Syster. Den andra bilden är från Star Trek Voyager där hon spelade Kes, eftersom att jag börjat plöja alla de serierna tyckte jag att det skulle vara kul att ha åtminstone någon autograf från den catsen. Jag kollade runt lite och efter 2003 så har hon inte varit aktiv alls och det visade sig att hon lagt skådespeleriet på hyllan för att börja studera medicin.
Skönt att dryga ut deras motsvarighet till CSN med lite autografskrivning:)

Sean Patrik Flanery är killen på den tredje bilden (vilket är lite kul eftersom att vi hade en diskussion om honom i Gbg, vi pratade om serien "Young Indiana Jones" där han hr huvudrollen att den serien numera fungerar som en dolumentär/utbildningsserie med charmiga skilldringar av stora händelser i världen där Indiana Jones (som ung) står i centrum. Lite som forrest Gump fast inte så bra:)

2 kommentarer:

  1. Nä, den där Ferrost är ju i en klass för sig.

    SvaraRadera
  2. HaHaha jag visste att om nån skulle märka det där så skulle det vara du:)

    SvaraRadera