måndag 17 oktober 2011

En vanlig dag på jobbet

Jaha idag så satt jag och jobbade precis som vanligt när jag hörde en duns, jag tittar ut genom fönstret och ser då en bil ligga uppochner på garageutfarten...
Några som gick förbi fick ut killen som körde och han verkade vara oskadd.
undrar bara hur det gick till...
Vägen han körde på är en 30 km/t väg, om man tittar på bilden så ser det ut som att han kört på stenen vid garageporten och sen voltat... men det måste gått ganska fort eller?
Jaja jag vet inte, det var en ganska imponerande syn dock när 5 brandmän kom och vände bilen rätt som om det vore en soffa eller nått sånt...

Jaha det var dagens event...:)



Och det var inte bara jag som tyckte detta.
Undrar hur det såg ut från gatan med alla som tittade genom fönstret:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar