söndag 16 oktober 2011

7 Okt autograferna från mässan i Gbg

Hä.r är de autografer jag köpte på mässan i Gbg.
jag tycker verkligen att det är kul att träffa eller iaf få säga hej till de skådespelarna/skådespelerskorna som varit med i såna filmer som inspirerat mig, jag vet att är lite barnsligt men så är det bara:)


Carl Weather (mest känd som Apollo creed i "Rocky" och Susan Backlinie första offret i första "Jaws" (det är kanske inte så mycket att hänga i granen men med tanke på just den scenens uppbyggnad och hur bra den filmen fortfarande är så var hennes autograf ett måste:)

Veronica Cartwright känd som bla Lambert i "Alien" på senare tid ses hon även i "X files" Jeanette Goldstein "Aliens" där hon spelade Vasquez

Tim Rose (Admiral Ackbar i "Star Wars" och Jeanette Goldstein igen denna gången på bild från "Terminator 2"

Det var många denna gång, får se hur många det är i Sthlm som jag vill träffa:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar