söndag 12 augusti 2012

14-18 Juli Barcelona

Under de första dagarna under min semester åkte jag och Lena till Barcelona!
Vi åkte tidigt på morgonen och som ni ser på första bilden så förlovade vi oss!!!!
(vill bara varna för en bild som kanske framstår som lite äcklig...)
Vi hittade ett jättemysigt Tapasställe med riktigt god mat, vi letade verkligen efter något som såg så inhemskt ut som möjligt och det kändes som att detta var det :)
 Vi hade riktigt nära till stranden och om man gick var man nere på en kvart. Det var längesen som vi var på en "riktig strand" och när vi kom ner så kände man verkligen hur välbehövligt det är att sola och bara ta det lugnt...:)
 Såhär såg soluppgången sista morgonen, vi gick upp klockan sex och gick ner till stranden och det var helt värt det :)
 Jaha....efter första dagen så såg jag ut såhär över hela kroppen...jag lär mig aldrig, det blir verkligen jämt såhär....får nog ta det lite cool i morgon...
 Detta var utsikten från vår balkong.
En heelt fantastisk resa med min fästmö....!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar