torsdag 10 december 2009

09 Dec Luftslottet som sprängdes


Idag på kvälen var vi och såg "Luftslottet som sprängdes"
... ... ... ...
En kompis sa att han ville att jag skulle skriva ärligt vad jag tycker om saker, (jag gör det men jag försöker framhäva sakerna som är bra i något istället för att se det negativa.

Men
Enligt min mening måste jag säga att den här filmen Tyvärr var jättedålig!
Usch vilken besvikelse!!!!!!
Man vet ju att skådisarna är duktiga men det brister någon annanstans.
Den kändes ganska seg, manuset var i vissa stunder pinsamt och skådespeleriet var inte alls som i den första filmen.
Det kändes liksom som att de skrev tittaren på näsan hela tiden, de brerättade i ord villka alla var och vad de gjorde och varför. Man fick inte gissa sig till något.

Nej jag vet att det inte är så men det känns verkligen som att filmen bygger på ett luftslott som man försöker jämföra med sandslott.

Tyvärr......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar