måndag 14 december 2009

Tråkig start

Jaha........
Det senaste negativa inlägget jag skrev var när min mob blev stulen, här kommer ett till.
När jag skulle kolla posten idag så hittade jag mitt Home entertainment paket som skulle innehållit 3 filmer, "Terminator Salvation", "Harry Potter och halvb lodsprinsen" och "Flickan som lekte med elden"(eller vad den nu heter.......
Paketet var öppnat och terminator och Harry Potter borta (!) i min brevlåda låg Stig Larssonfilmen............
Fy F............................n! Detta har aldrig hänt!!!!!!!!
Så tråkig attityd!!!!!!!
Usch nu blir det till att skriva klagobrev.......

Men men nu är det snart snö (Lagom till lucia) så julen känns iaf nära......
Man får känna på det extra mycket när bussen är tjugo min sen och man står en Måndag morgon ute i Spånga och fryser...........

Fantastiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar