torsdag 17 december 2009

Dubbelgångare

Alltså detta är så kul!!!
När vi spelat klart i Halmstad och ska checka ut står jag i lobbyn och tittar spontant åt vänster.
Där sitter den här killen.
Sättet han satt på, hur han rörde sig och hans utseende allt var ju så likt James!!!!! (En gammal vän från Bjärnum:)
Jag var tvungen att gå fram och fråga om jag fick ta kort och det gick bra:)
Bilden blev lite suddig men det gör inget:)
Och här är James (!)
Är det inte slående likt!!!!!!
Eller är det bara jag som är halvblind utan ljupseende som tycker det??

Jag tittade på "Valkyria" för ett tag sen och då visade de en bild på den riktige Stauffenberg bredvid en bild på Tom Cruise och det var också ruggigt likt.
Ska lägga upp en bild på dem när jag hittar några.

(hoppas att det är ok James att jag lånade denna bild av dig?:))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar