måndag 21 december 2009

18 Dec avslutning på Tech data/ Taco-kväll

Efter (sista arbetsdagen:)) åkte jag, Gurra och Martin ut till Fredde på Ekerö för en trevlig tacoafton, det var riktigt soft:)
(jag skar mig i fingret:/)
De hade en väldigt fin katt med massa hår, vet inte riktigt vad rasen heter men den var fin:)
Sen var det dags..........
För "Rockband" på XBox!!!
Jag hade aldrig spelat det förut men det var riktigt kul.
Om man spelar fel (Inte i takt eller sjunher illa (!))
så "Fail:ar man och får inte vara med på ett tag!!!
Det var riktigt skoj!
Min simultankapacitet är kanske inte den bästa märkte jag när jag satt där fredde sitter på bilden men det var som sagt riktigt kul:)
Gurra på bas.................:)

Lite handgemäng om grejerna blev det:)

Närå det blev det inte:)

Jag måste säga att jag trodde inte det skulle vara så roligt att spela på låtsas instrument men de har lagt det på helt lagom nivå, om det hade varit lite lättare hade det blivit trist och hade det varit mer att man varit tvungen att spela som på ett riktigt instrument mer hade nog folk tyckt att det varit för allvarligt och seriöst spel.
Nej det var riktigt kul:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar