torsdag 17 december 2009

Julmingel/Movieupdate


Igår var jag på Julmingel på Salenordics kontor i bromma.
Väldigt kul att träffa alla som jobbar där, kul att träffa sin chef för första ggn sen kontraktskrivningen:)
Fick en fin present, en tillbringare och två glas:)
Jag har dock lite svårt att se exakt vad det är för bringare.......ser ut både som en vatten-och-vinkaraff men det följde med ett sånt där litet fodral för att hålla den varm, plus att glasen inte såg ut riktigt som vinglas. Men, men den var fin och jag tänker ha den till vad jag vill:)
(bild kommer)

Sen läste jag idag att Stig Larsson trilogin är på väg att bli film i Hollywood på riktigt!
Det är manusskrivaren till "Schindlers list" som ska skriva manus!!! Skådisar var inte påtänkta än men uj vad kul!!!!!
(då kanske de gör något riktigt bra av dem!!!!!)

2011 överlag blir nog ett grymt filmår, först "Batman begins3" ("Även Terminator 5" med Christian Bale ska komma då:) Sen "Spider man4"
Efter det såg jag att "Grayskull" var på g, det måste ju vara Heman & co........?
Sen så kommer ju "Transformers3" fantastiskt!

Hur ska man ha tid med allt annat när det kommer så mycket bra????

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar