lördag 31 december 2011

4 Dec...Oj oj oj

Idag mötte jag upp David som sedan en tid tillbaks frågat om han kunde sova över hos oss för att han skulle göra en audition under morgondagen...

På grund av ett missförstånd så blev han lite sen, detta var dock helt lungt eftersom de hade ställt upp en spelmonter mitt i centralstationen där man kunde stå och testa lite olika spel så det pysslade jag med tills han kom.
Vi gick och åt på Burger King innan vi drog hemåt.

När vi sedan kom hem så möttes jag i hallen av sång och gratulationer från släkt och vänner!!!!!!!!!!!
Det visade sig att Lena hade tillsammans med mina och hennes föräldrar förberett Världens överraskningsfest!!!!
Det var heeelt overkligt och svårt att ta in att Alla mina vänner och min släkt var här!!!!
Helt underbart.

Jag skulle kunna skriva om detta Hur länge som helst och hur Mycket som helst och det skulle inte beskriva en tiondel av glädjen över denna dag.
Tack alla För en underbar dag/kväll och alla fina presenter!!!

Kramar till alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar