onsdag 19 september 2012

15 September Yaaaahhhooooo!!!

Idag så åkte vi till ett flygfält i närheten av Uppsala...
Av Lena, Marcus, Krister och Sanna fick jag när jag fyllde 30 ett fallskärmshopp!
Jag vet inte riktigt vad känslan kom ifrån men jag har länge bara velat prova detta, att bara slänga sig ut och "sväva"
Det var riktigt häftigt och jag tror inte att det finns mycket som ger samma typ av kick!
Att hoppa ut var inte så farligt, man blev mer eller mindre utslussad av personen som skötte skärmen.
Att falla (i 200 km/h i 50 sek) var inte heller så farligt, det var mest bara "Coolt"
Men när ma öppnade fallskärmen så kände man mer att man "hängde och dinglade" och då pirrade det lite :)
Sen så var det bara helt fantastiskt att hänga där och titta på utsikten...
När man hoppade var man 4 km upp i luften så man såg en hel del :)

Tack så jättemycket för denna underbara present!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar