måndag 9 januari 2012

5 Jan Spamalot


Idag var jag, Lena, David och caro och såg "Spamalot"
Den var heelt fantastisk :)
Det var ett tag sen jag gick på musikal och när jag väl går så brukar det vara dramatiska musikaler typ Miss Saigon och detta var ju mer en komisk musikal men den var verkligen grym:)
Henrik Dorsin Var helt fantastisk som Kung Arthur och Robert Rydberg samt Kim Sulocki var också som klippta och skurna för sina roller:)
Timingen på skämten var den bästa och det var precis min typ av humor:)

Om jag ska säga en sak som inte nödvändigtvis är till det negativa men ändå något jag tänkte på så kändes första akten som att den vid flera tillfällen skulle ta slut.
De hade lagt upp det så att jag kände att "ok, här skulle det passa om de tog paus"
Plus att det var så många storslagna nummer på rad som gjorde att man kände att det liksom var första aktens avslutningsnummer, detta var som sagt inget jag tänkte jättemycket på och allt var jättebra så det glömde jag direkt när andra akten började:)

Tack så mycket Kristin, Caro och David för den fina födelsedagspresenten!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar